E-shop s kvalitní kosmeceutikou na www.pavlinagiesel.wellu.eu

Laserová terapie Hradec Králové

Laserová terapie je unikátní - neinvazivní, jemné a bezbolestné ošetření řešící bolesti muskuloskeletální soustavy. Mezi hlavní výhody laserová terapie je rychlá a dlouhotrvající úlevu od bolesti (akutní i chronické) a obnovení rozsahu pohybu, ale především k rychlejšímu a nekomplikovanému zhojení rány. Mezi časté aplikace laseru patří: syndrom karpálního tunelu, tenisový loket, bolesti ramene, artróza kyčle, atd. S jeho pomocí dokážeme zamezit vzniku keloidních jizev, zmírnit záněty a otoky. Tato léčivá metoda využívá správných vlnových délek viditelného světelného spektra k dosažení přirozené regenerace tkání a buněk v těle. V těle tak dochází ke správně stimulaci a prokrvení těla a zlepšuje se jeho okysličení. Laserové světlo také ničí choroboplodné zárodky působí protizánětlivě. Ceník služeb

Hojení zánětlivých a jiných poruch

• Akné – laser v tomto případě napomáhá účinnému hojení zánětlivých papulek a pustule už po několika málo aplikacích. Pleť většinou reaguje spontánně a velmi rychle.
  • Těžší formy akné vyžadují důkladnější péči – speciální laserový gel a kůru 10 ošetření – v tomto případě je kůra nezbytná!
  • Alopecie – podpůrná léčba, stimulace růstu vlasů a zkvalitnění vlasového porostu
  • Ekzém – laser může zlepšit kvalitu života pacientů zmírněním povrchových projevů této choroby. Neřeší alergie jako takové!
  • Opar – jedna z nejúčinnějších aplikací. Pokud se bolestivá oblast ozáří ještě před výsevem puchýřků, opar se zpravidla vůbec neobjeví! Pokud klientka již přijde s oparem, obvykle se do několika hodin po ozáření na oparu vytvoří stroupek a vyhne se tak nepříjemným mokvavým projevům.

Vrásky, ochablá pleť

• Vrásky – laser přispívá ke zlepšení kondice pokožky, k její vyšší pružnosti a elasticitě. Pleť se celkově zklidní, zlepší její vzhled, vypne se, vyhladí a dosáhne se odstranění drobných defektů. Záleží na stavu pleti klientky. Mladší a udržované pleti postačí 1x měsíčně laserová maska nebo speciální hydrogel s následnou domácí péčí. V případě, že se začínají objevovat vrásky nebo chcete řešit už vrásky vzniklé, je možné se domluvit na laserových kůrách 5-10 sezení. Po absolvování kůry je vhodné pleť udržovat opět laserovými maskami, liftingovými ampulemi nebo speciálním hydrogelem 1x měsíčně.
  • Aplikace po kosmetických procedurách
  • Depilace – aplikace laseru ihned po depilaci voskem výrazně zklidní podrážděnou kůži. Nedochází k nežádoucím otokům, svědění, zčervenání.
  • Hojení nehtových lůžek – laser napraví následky i po aplikaci nail designu
  • Permanentní make up – po mechanické penetraci pigmentů pod kůži laser regeneruje mikrojizvičky a zklidní podrážděnou kůži.
  • Terapie jizev
  • Jizvičky po akné – péče laseru napomáhá zlepšit výsledný stav
  • Jizvy – laser přispívá k odbarvení jizevnaté tkáně, k změknutí a zjemnění jizev. U čerstých jizev jsou výsledky velmi překvapivé!
  • Strie – regenerace nežádoucích mikrojizviček a prasklin na kůži.
  • Jizvy by neměly být starší 3 let, z praxe jsou ale známy případy zlepšení stavu i u starších jizev.
  • Poruchy pigmentace
  • Laser spolu s antipigmentovým gelem dokáže velmi dobře tyto skvrny zesvětlit. Není prevencí! Laser dodává energii látkám použitých v gelu, které zabraňují vyplavování melaninu, řeší tedy problém komplexně. Zde je nutná kůra 10 sezení a v pravidelném nanášení gelu. Nejvíce pomáhá u skvrn získaných po neopatrném slunění, po porodu, po přechodu apod.
  • Kuperoza – červené žilky
  • Biostimulační laser červené žilky neodstraní, to patří do rukou lékařů. Ve spojení s antikuperozním gelem ovšem dokáže posílit žilní stěny tak, aby nedocházelo k praskání dalších. Navíc při kůře 10 sezení dochází k výraznému zesvětlení stávajících žilek.
Rezervujte si termín ještě dnes:

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána, jakmile to bude možné, odpovíme Vám.

Vaši zprávu se nepodařilo odeslat, zkuste to později.

Ceník

LLLT - biostimulační laser terapie

300,- / 1 ošetření nebo 2 900,- / 10 ošetření

Tato laserová terapie je zaměřená na silnou hydrataci a výživu pleti. Pomáhá v boji s vráskami a ochablou pletí. Také je využívána pro svůj liftingový efekt a pro své viditelné výsledky při léčbě hyperpigmentací.

Doporučujeme kúru 10 ošetření v rámci 1 měsíce pro dosažení maximálního účinku.

V ideálním případě doporučuji tuto kúru zopakovat 2x ročně.

Určení:

• suchá, dehydratovaná, zralá či povadlá pleť
  • pro problematickou pleť – akné, citlivá či kuperózní pleť, pleť s pigmentovými skvrnami

K čenu přispívá biostimulační laser terapie?

• rychlejšímu hojení jizev a zabraňuje jejích nežádoucích zbytnění
  • zmírňuje zánětlivé projevy na kůži jako opary nebo akné
  • zahojit a zacelit i hluboké rány nebo popálenou kůži
  • odstranit otoky a modřiny
  • léčit záněty šlach, ostruhy a další onemocnění anatomických vazivových struktur
  • Šetrné, jemné a bezbolestné ošetření
  • Zabraňuje vzniku keloidních jizev po operaci

Laserové ošetření očního okolí

Nutná kúra 120,- / 1 ošetření nebo 580,- / 5 ošetření
V ideálním případě doporučuji tuto kúru 5ti ošetření během 2 týdnů, dále pak pravidelně 1x měsíčně.

Storno podmínky

Vzhledem k častému rušení termínů některými zákazníky jsme nuceni zavést STORNO POPLATEK ve výši 300 Kč, pokud nedojde ke změně/zrušení termínu nejméně 24 hodin před rezervovaným termínem. Pokud se z jakéhokoli důvodu nemůžete dostavit, informujte nás o tom telefonicky +420 777 805 228 nebo e-mailem cellrenewalclinic@seznam.cz alespoň 24 hodin před termínem. STORNO POPLATEK lze uhradit bankovním převodem (123-1986160207/0100) nebo bude přičten při následující návštěvě. Každý klient má vyhrazený a garantovaný čas, ve kterém se budeme věnovat pouze Vám. Samozřejmě můžete poslat jinou osobu, aby termín využila za vás bez sankce.

Účinek světelné energie na organismus

Světelná energie postupně pohlcovaná tkání, kterou proniká – vyvolává fotochemické změny, které jsou z léčebného hlediska velmi významné. Podle účinku na organismus je můžeme rozdělit na 3 skupiny:

• Analgetický (proti bolesti) - analgetický účinek,který potlačuje bolest, nastává díky přirozenému působení světelné energie na snížení citlivosti nervových buněk v místě průchodu polarizovaného světla
  • Protizánětlivý – protizánětlivý účinek nastává díky působení polarizovaného světla na aktivaci přirozených faktorů, které se podílejí na likvidaci zánětů
  • Biostimulační – biostimulační účinek zvýšeného přísunu světelné energie výrazně podporuje a urychluje obnovu a zdravý vývoj poškozených buněk

Co je laserové svétlo?

Laser je světlo se specifickými vlastnostmi, tím povzbuzuje energetický metabolismus buňky. Při průchodu světla se zvyšuje propustnost buněčných membrán což vede k jejich lepší výživě, zlepšenému fungování a rychlejšímu dělení.